Täisõhkvedrustus

VB-FullAir on automaatne reguleeritav lahendus vedrustuse probleemidele. Olemasolev leht- või spiraalvedrustus asendatakse täisõhkvedrustuse süsteemiga. See süsteem sisaldab õhkvedrusid, amortisaatoreid, kõrgusandureid, kompressorit ja elektroonilist juhtseadet (VB-ASCU). Õhkvedrustussüsteem filtreerib välja teekatte ebatasasused, parandades sellega sõidumugavust.

Sõidu ajal püsib sõiduk paigalduse ajal pidevalt VB-Airsuspensioni poolt määratud sõidukõrgusel. Paraneb sõiduki juhitavus ja stabiilsus, mis omakorda suurendab ohutust. Kui sõiduk seisab (mõnel juhul on sees käsipidur), saab sisenemis-/laadimisplatvormi kõrgust suurendada või vähendada, et mugavalt sõidukisse siseneda ja sealt väljuda ning kauba peale- ja mahalaadimine oleks mugav.

VB-Airsuspension täisõhkvedrustus on saadaval komplektina VB-FullAir 2C (õhkvedrustussüsteem tagateljele) või komplektina VB-FullAir 4C (täisõhkvedrustus esi- ja tagasillale).

VB-FullAiri eelised:

  • Pidev sõidukõrgus
  • Suurenenud mugavus
  • Optimaalne juhitavus
  • Suurenenud stabiilsus
  • Mugav sõit reisijatele
  • Põlvitamisfunktsioon hõlbustab sõidukisse sisenemist ja sealt väljumist
  • Parem kaitse kergesti purunevatele kaupadele
  • Madal asend kaupade mugavaks peale- ja mahalaadimiseks
  • Vähem kulumist rehvidel/piduritel
  • Keskkonnasõbralikum, vähem CO2 emissiooni
  • Varuratas jääb sõiduki alla
VB-Airsuspension täisõhkvedrustussüsteemid on varustatud keeruka kaugjuhtimispuldiga, mida saab kasutada vedrustussüsteemi kõigi funktsioonide hõlpsaks juhtimiseks.

VB FullAir-2C

VB-FullAir 2c süsteem on vedrustussüsteem esi- või tagasillale. Seda vedrustust kasutatakse laialdaselt kaubikutel või veoautodel, aga ka matkaautodel ja see asendab praegust vedrustust.

Süsteem säilitab seatud sõidukõrguse ka suurema koormuse korral. Süsteemi abil saate tagasilla õhkvedrustuse hõlpsalt alla lasta, muutes kauba peale- ja mahalaadimise lihtsamaks. Süsteemi juhitakse salongis oleva kaugjuhtimispuldiga.

Selle süsteemi eelised:

  • Juhtimisvalikud
  • Pidev sõidukõrgus
  • Parem sõidumugavus
  • Parem stabiilsus
  • Haavatavate kaupade parem kaitse
  • Parem teelpüsivus ja seega ka sõiduohutus
M1 / M2 - Mälufunktsioon: salvestatud kõrgus on aktiveeritud
Üles-/allanool – käsitsijuhtimine peale-/ mahalaadimiskõrguse muutmiseks
Praam – tagaosa on tõstetud maksimaalsele tasemele, et oleks lihtne näiteks praamile sõita
Koormaruum – esisild tõstetakse automaatselt üles ja tagumine telg langetatakse maksimaalsele tasemele, et sõidukit oleks lihtne tagant laadida ja maha laadida.
Sõidukõrguse muutmine VB puldiga

Sõidu ajal jääb sõiduk pidevalt paigalduse ajal eelseadistatud sõidukõrgusele. See on ideaalne sõidukõrgus maksimaalse mugavuse ja optimaalse stabiilsuse tagamiseks. Sõidukõrgust saab aga ajutiselt muuta VB kaugjuhtimispuldi funktsioonide abil:

Sõidukõrgust saate reguleerida, kui sõidate maksimaalsel kiirusel u. 25–30 km/h, kasutades funktsioone „Praami“, „Off Road“ ja „Parkla“.
Funktsioon "Sport" võimaldab teil muuta sõidukõrgust mis tahes kiirusel.
Muid kaugjuhtimispuldi funktsioone saab kasutada ainult siis, kui sõiduk seisab.

VB FullAir4C

VB-FullAir 2c süsteem on vedrustussüsteem esi- või tagasillale. Seda vedrustust kasutatakse laialdaselt kaubikutel või veoautodel, aga ka matkaautodel ja see asendab praegust vedrustust.

Süsteem säilitab seatud sõidukõrguse ka suuremate koormate korral, parandades sõiduohutust ja -mugavust. Kauba mahalaadimise ajal pakub palju mugavust ka VB-FullAir 2C süsteem.

Süsteemi abil saate tagasilla õhkvedrustuse hõlpsalt alla lasta, muutes kauba peale- ja mahalaadimise lihtsamaks. Süsteemi juhitakse salongis oleva kaugjuhtimispuldiga.

Selle süsteemi eelised:

  • Juhtimisvalikud
  • Pidev sõidukõrgus
  • Parem sõidumugavus
  • Parem stabiilsus
  • Kergesti purunevate kaupade parem kaitse
  • Parem teelpüsivus ja seega ka sõiduohutus
M1 / M2 - Mälufunktsioon: salvestatud kõrgus on aktiveeritud
Üles-/allanool – käsitsijuhtimine peale-/ mahalaadimiskõrguse muutmiseks
Praam – tagaosa on tõstetud maksimaalsele tasemele, et oleks lihtne näiteks praamile sõita
Koormaruum – esisild tõstetakse automaatselt üles ja tagumine telg langetatakse maksimaalsele tasemele, et sõidukit oleks lihtne tagant laadida ja maha laadida.
Automaatne nivelleerimine – see valik sisaldab digitaalset nivelleerimisfunktsiooni, mida saab kasutada lihtsalt nupu vajutamisega sõiduki horisontaalasendisse viimiseks (nii palju kui vedru käik seda võimaldab)
Sport – parema juhitavuse ja kindla šassii reguleerimise tagamiseks langetage sõiduki taset umbes 30 mm võrra
Maastikul – tõstke sõiduki taset umbes 30 mm võrra, et konarlikul maastikul oleks suurem kliirens
Parkla – langetage sõiduk praktiliselt maksimaalsele tasemele, et hõlbustada sisse- ja väljapääsu. Seda funktsiooni saate kasutada ka (olenevalt sõiduki algsest kõrgusest) madala katusega parklasse sisenemiseks või sõidukõrguse vähendamiseks värava alt läbi sõitmiseks.
Vee tühjendus – kallutab sõidukit vee väljalaskega küljele, et heitveepaak ja WC-paak saaks täielikult tühjeneda
Sõidukõrguse muutmine VB puldiga
Sõidu ajal jääb sõiduk pidevalt paigalduse ajal eelseadistatud sõidukõrgusele. See on ideaalne sõidukõrgus maksimaalse mugavuse ja optimaalse stabiilsuse tagamiseks. Sõidukõrgust saab aga ajutiselt muuta VB kaugjuhtimispuldi funktsioonide abil:

Sõidukõrgust saate reguleerida, kui sõidate maksimaalsel kiirusel u. 25–30 km/h, kasutades funktsioone „Praami“, „Off Road“ ja „Parkla“.
Funktsioon "Sport" võimaldab teil muuta sõidukõrgust mis tahes kiirusel.
Muid kaugjuhtimispuldi funktsioone saab kasutada ainult siis, kui sõiduk seisab.

VB NivoAir

VB NivoAir on õhkvedrustussüsteem, mis on spetsiaalselt välja töötatud spiraalvedrustusega sõidukitele. Olemasolev spiraalvedrustus asendatakse tagasillal täisautomaatse õhkvedrustussüsteemiga.

See süsteem hoiab sõiduki alati samal sõidukõrgusel, mis oluliselt parandab sõidumugavust.

Selle süsteemi eelised:

  • Ühtlane sõidukõrgus
  • Parem mugavus
  • Parem teelpüsivus ja seega ka sõiduohutus
  • Kergesti purunevate kaupade parem kaitse